Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 31. oktober 2007

Indlæg nr. 100 fejres her med billeder fra årets Galla.



Der var indbudt til Galla i Odd Fellowpalæet. Vi viser her aftenens mest velklædte. Til venstre ses Hr. Jens Zøllner Jensen i sort smoking. Jens havde til denne aften valgt at bære slips og det gjorde sig særdeles godt blandt et ellers stort flertal af butterfly-bærende herrer. Jens står her, til ære for fotograf med sin ældre søster Lene Zøllner Jensen. Jens fulgtes dog til Galla med sin kæreste Helle, som denne aften var iført grøn silke. Lene bærer her yndefuldt, en smuk sort velourkjole med ægte strudsefjer rundt udskæringen og meget modigt og alligevel kækt, har Lene valgt at bære et par røde sko, som her elegant vises frem gennem en let lille slids. Den udsendte medarbejder sidder stadig mundlam og dog begejstret over dette smukke billede. Vi lader det stå et øjeblik.

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Hold da op! Der er i sgu da godt nok kommet i skruddet!
Æhhhh...galla? Galla hva???

Lene Zøllner Jensen sagde ...

hej benny. Svoger Jan og hans kammerat holdt deres 50 års fødselsdag. 15o mennesker, 4 retters menu, band, m.m. og rød løber. hvis du vil se flere billeder kan de ses på www.kajsfoto.dk klik ind i den gule firkant og skriv jan.

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak