Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

fredag den 9. marts 2007

Brevkassesvar fra Kloge Åge til Mousinen Sara.

Kære Mousinen Sara. Du befinder dig lige nu i en situation hvor du står med livets leksikon i hænderne og du aner ikke hvad du søger efter. Du rummer alle livets spørgsmål og du ved ikke hvordan du skal stille dem eller i hvilken rækkefølge de skal komme. Jeg er rigtig glad for at du spørger mig, hvad du egentlig skal spørge om. Bed om det du gerne vil have. Måske kunne dine første spørgsmål være til dig selv: Hvad er jeg allermest glad for her i livet? Og hvordan får jeg mere af det? Derefter: Hvad betyder mest for mig og hvordan får jeg mere tid til det? Og del tre: Hvad ønsker jeg mig allermest her i livet og hvad skal mit første skridt være henimod at opnå dette? Når du har stillet dig selv disse spørgsmål og givet dig selv et svar derpå, så er jeg sikker på at alle de andre spørgsmål du rummer vil komme helt af sig selv. Sørg for at du fremover kun går henimod de døre der vil åbne sig for dig. De døre hvor du skal banke på mere end tre gange, skal du gå væk fra igen. Der er så mange døre der er klar til at blive åbnet, helt af sig selv eller kun ved hjælp af et lille vip på håndtaget. Det er dem du skal gå ind ad. Og det er indenfor de døre du finder dine svar hen ad vejen. God tur. Kærlig hilsen Kloge Åge.

Ingen kommentarer: