Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

tirsdag den 27. marts 2007

Forårshi.

Kære alle aktive bloggere?? Nu vil jeg holde en pause fra bloggen og gå ud for at nyde det danske forår i fulde drag i og forhåbentlig en hel lang og varm sommer? Kloge Åge går også på en velfortjent ferie, skulle jeg meddele og vender tilbage på et senere tidspunkt. Mit håndled har også brug for en pause, det mærkes at der er skrevet en del de sidste 3 mdr. Vi ses i Jylland nogle af os - ihvertfald de 3 dage inden Påske og hvem ved måske også i løbet af sommeren. Mange kærlige hilsener Lene.

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Skal vi ikke ssige at det er sommer nu?????????!!!!!

Anonym sagde ...

l?se hele blog, pretty good