Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 14. marts 2007

Hvis ikke andet, kan vi da kommentere vejret?



Jeg kan godt forstå I ikke har tid til at være med her på bloggen i det her gode vejr. Sikke et forår vi har. De har nu lovet regnvejr i week-enden, men... Som Oliver sagde for et par uger siden, da jeg bad ham tage flyverdragt på: "Hvorfor mor?" "Fordi det bliver snevejr Oliver." "Hvem siger det?" "Det har de sagt i vejrudsigten, Oliver." "Ved du hvad mor? De har snydt os før!" Så lad os håbe de snyder os igen - det ville da være pragtfuld med en solrig week-end.

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Søde Lene -
Ikke fordi jeg vil blande mig, men er det ikke osse i lovlig god tid at give Oliver flyverdragt på? - Jeg mener at det er på mandag de eventuelt regner med sne (regner med sne! Fik du den?)og hvis han allerede har gået med den i et par uger, forstår jeg sgu da godt han spørger: hvorfor mor?

Lene Zøllner Jensen sagde ...

Nå ja benny. Men den er jo købt, så skal den jo også bru´ges! Ja regner med sne - det er vel det man kalder slud - Benny?