Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 7. marts 2007

Kloge Åge vender ryggen til / Åge i tåge..

Det forlyder fra pålidelig kilde at Kloge Åge er begyndt at blive lidt småfornærmet. Således ses Kloge Åge p.t. vende redaktionen ryggen indtil han bliver spurgt. Vi må herfra redaktionen pointere at det er ugleset, at en så velbegavet og erfaren brevkasseskribent vælger at vise halefjer på denne facon. Men vi vil i seniorpolitikkens ånd, samtidig gerne bevare en god og hidtidig stabil medarbejder. Vi vil derfor gerne opfordre dig og sætte pris på at du, kære læser til stadighed vil benytte vores brevkasseservice - og for ikke at få flere ugler i mosen bedes I huske at indlede evt. spørgsmål med: "Det er ugleset, at...."
Med venlig hilsen Red. af mærkværdigt tossede indslag og lidt kedsomhed.

Ingen kommentarer: