Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

søndag den 18. marts 2007

hejsa

-hejse,- rigtig dejligt at der er nogle som har mulighed for at komme og hjælpe med flytningen, vil i melde nærmere ind hvornår i kan, jeg har brug for hjælp i påsken og i de følgende week-ender.
Esben er fra idag af med på en fotoudstilling, hvis nogen har tid og lyst til se udstillingen er det i Kulturhuset på Dorteavej 61 NV ( mandag til fredag 9.00 til 22.00 og søndag 10.00 til 16.00- til 4 april ), Esben siger at der flere der udstiller der og rigtig mange gode, selv er han tilfreds med, og har også fået ros for, sine 5 store foto som han udstiller, dog er han ikke så glad for indramningen..."men kommer tid kommer råd". Idag er vi lige ved at blæse væk her i Jylland, hvad med jer og vejret i Sjælland. UUhuhu Mikkel hvor er du ???? Til "onkel " Benny, meget forståeligt at du ikke gider mit bygge- flytteri rod, men kommer du til nabolaget en skønne dag er du altid velkommen til en kop kaffe..ps nyder at kigge med af og til på din "kaffeside". Ses allemand og kvinder, børn samt unge og gamle, her og der og alle vegne, måske vi snart skulle ruske lidt op i de resterende fætre og kusiner. Hilsen Sara

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Tak for forståelsen og muligheden for en kop jydsk kaffe!
God flytning!
;o)

Lene Zøllner Jensen sagde ...

Kære kusine af blod og hjerte!!! (hold da op hva?) Jeg forestiller mig at komme til dig tidligt mandag d. 2.april - sent onsdag d. 4.april? Det kunne sagtens give ca. 2 dages koncentreret vægmaling? Det med at ruske op i de andre fætre og kusiner tvivler jeg snart på. Men Jens var vist også frisk? kh Lene. P.s og ham der Benny hedder vel ikke Hr. Aftenkaffe for ingenting?