Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

mandag den 15. januar 2007

Familiesammenføring!



Hej allesammen. Først og fremmest tak til dig Mikkel for dette her glimrende initiativ. Jeg tror på familiesammenføring og det her er en god forløber. Ihvertfald har vi 2 ihvertfald fået megen kontakt igen - det fastholder vi selvfølgelig, og så håber jeg at flere - forhåbentlig alle fætre og kusiner falder ind. Jeg har ikke mindst med stor glæde noteret mig at min kære broder har tilsluttet sig, og det er ihvertfald særdeles fremmende for den daglige - måske bare ugentlige kontakt. Tak for det Jens. Glæder mig til at høre mere fra dig. Spøg til side. Jeg ser jo Jens op til flere gange om året til diverse fødselsdage - deriblandt min egen. Jeg synes siden ser nydelig ud og jeg har fuld tiltro til din opbygning. Jeg vil indtil videre holde nallerne væk og lade det være det. (Medmindre du Mikkel efterhånden får gjort mig total blog-habil - der går nok noget tid endnu.) Ligesom Mikkel har forkrydret siden her med glimrende billeder og en fødselsdagshilsen til mig nederst - tak for den, så adderer jeg lige et billede her der kan symbolisere min fødselsdag i lørdags. Godt nok sluttede den kl. 22 om aftenen, men det blev en erindringsværdig fødselsdag med rigtig mange hilsener fra nær og fjern og selvfølgelig en skål - "same procedure as last year". Forhåbentlig kommer der mange flere af dem, for som jeg har noteret på min egen blogside, så bliver vi gudskelov ældre. Lad dette være slut for nu - jeg øver mig i at fatte mig i korthed. Måske er det en familien Zøllner (med både et eller t0 l'er) skavank - det der med at det ene ord tager det andet og til sidst er der til en hel roman? Det må kommende indlæg fra jer andre med tiden vel vise. Og dem glæder jeg mig til. Kærlig hilsen fra nu - når jeg har talt til 3 så er det nu.. så nu ... Lene

1 kommentar:

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

Fedt med endnu et indlæg. Var lige ved at blive lidt nervøs om det var en fuser. Skønt du havde en god fødselsdag! Kan lige forstille mig hvordan det har været til slut med den fine illustration (billedet) hi hi. Jaa vi er nok nogen stykker som skriver laaaangt om lidt, men det væsentligste, syntes jeg, er at folk har lyst til at gøre sig ulejligheden bare en sjælden gang imellem, så vi kan holde liv i bloggen og dermed kontakten. Pyt med om man så fatter sig kort og godt eller i billeder eller digt eller....