Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 17. januar 2007

Fra sygelejet i Silkeborg

Sara har via telefon bedt mig berette følgende:
Først den triste, nemlig at hun lider af en kronisk sygdom som hun skal modtage medicinsk behandling for resten af livet. Hun kan dog heldigvis regne med ofte at være symptomfri.
Den første gode nyhed er at hun har lavet en betinget sluteddel til et stort hus med en stor grund til i den anden ende af Skellerupvej. Desværre er sagen allerede væk fra Danboligs side så vi kan ikke se billeder endnu. Men der er såvidt jeg har forstået 7 værelser ud over stor stue mm., allesammen med gulvvarme og så hører der 1 tønde land til + andre faciliteter som allerede er undsluppet min hukommelse - Sorry!
Endelig beder Sara og Therkel os om at sætte kryds i kalenderen ved en endnu ikke fastsat dato (Jeg ved godt det er lidt af et paradoks, men sådan sagde hun altså!) sidst i Juni, hvor vi skal fejre hans studentereksamen.
Opkald fra familien til hendes mobil, står stadigt højt på ønskeseddlen.

Knus Mikkel

Ingen kommentarer: