Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

tirsdag den 16. januar 2007

Kære Jacob, Sara, Jens, Anja, Mikkel, Anders, Naja og Anna.

Jeg glæder mig helt vildt meget til I læser det her, for så er I ved at være på. Det er meget længe siden jeg har set de fleste af jer, eller talt med jer og jeg glæder mig meget til at høre hvordan det står til hos jer, se billeder af jer og jeres børn m.m. Måske kan det ovenikøbet munde ud i en fætter/kusine fest - det har de fleste af os jo talt om før? Vi kunne indføre en fødselsdagskalender, så vi kan sende hinanden en fødselsdagshilsen - de er så gode at få? Måske kunne vi også lave en årlig prisuddeling her på siden? Årets morsomste indslag, årets bedste billede, årets bedste historie, eller hvad med årets kvajer? (Den sidste har jeg allerede en forlods forventning om at modtage!) Men som I kan se har Mikkel lært mig det der med animerede billeder. Jeg vil så vente med (u)tålmodighed på at I kommer på, med jeres indslag og kommentarer. (Få dig et liv - Lene) Kh. Lene




Ingen kommentarer: