Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 17. januar 2007

Farver og Dolly Parton



Lene og Tim betegner mit farvevalg til siden her som lyserød og lidt Dolly Partonsk, hvad det så end betyder...? Når men jeg havde slet ikke set den som lyserød, så nu må jeg nok snart afsted til den øjenlæge. :) Okay den er måske lidt fimset, men syntes der skulle lidt kulør på uden det sådan sprang for meget i øjnene. Jeg aner i øvrigt en hvis distance i kommentaren til Dolly som ellers har beriget os med Applejack, Jolin, Working 9-5 og ikke mindst temaet til bodyguard "I will always love you" tror jeg den hed. Der ud over kan jeg spotte mindst to fordele ved et Dolly Partonsk design. :)))

Når men jeg indrømmer trods alt at jeg ikke er den største ørn til farvevalg og opfordrer derfor familien på Islands Brygge til selv at gå i krig. Det i gør er at logge ind som administrator - trykke lay out - trykke Fonts and Colors - og så er det bare i sving. Husk at tjekke at forskellig tekst og link og baggrundsfarver ikke smelter sammen så man ikke kan genkende dem fra hinanden. I kan også ændre skrifttype og størrelse. God fornøjelse. KH Mikkel

4 kommentarer:

Lene Zøllner Jensen sagde ...

Kære Mikkel. Det er muligt at de på Tims skole har en distance til Dolly. Jeg vil personligt ikke lægge skjul på at jeg kunne være en mulig Dolly-fan. Ikke mindst for "Jolene" som jeg havde stor glæde af i mine teenageåre. Så fra mig af - al ære og respekt for Dolly Parton. Jeg har ikke brug for at ændre i farven, og foreslog som en mulighed at vi kunne ændre den fra måned til måned. Jeg ønsker ikke at ændre på side - det har du sgu gjort godt. Knus Lene

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

Ok men jeg ville altså meget gerne have lidt farve support. Det er ikke lige min stærke side. Det med Dolly var selvfølgelig også bare for at lave lidt sjov i gaden, da jeg syntes jeres sammenligning var skæg!!!
:)

Lene Zøllner Jensen sagde ...

Kære Mikkel. Skulle vi ikke bare sige at farven holder og Dolly har en god lyd? kh. Lene

Benny sagde ...

Hvis Dolly skal med til jeres næste fætter-kusine-fest, vil jeg godt stå i baren!