Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

søndag den 14. januar 2007

Tillykke med fødselsdagen Lene !!!

Kære Lene
Hjertlig tillykke med fødselsdagen. Vi håber du har haft en rigtig god dag med familie og venner. Og at det ny år vil bringe dig alt du ønsker dig. Det er dejligt at have god kontakt til dig igen. Jeg ringer lige en af de nærmeste dage angående den mail du sendte forleden.
Stort knus fra Zara og Mikkel

3 kommentarer:

Familien Zøllner sagde ...

Kære Mikkel og Zará. Tusind tak for opmærksomheden her på bloggen, samt pr. telefon. kh Lene

Anonym sagde ...

Nå ja - jeg skulle slevfølgelig ha logget mig ind som mig selv istedet for som en hel familie! Nå nogen gange føler jeg mig faktisk som en hel familie i en og samme person - spooky ik.

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

HI Hi - Jep lidt spooky.