Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

torsdag den 18. januar 2007

Højt humør på Silkeborg sygehus

Dagen idag er vores dag (Sara's og min). Begge har vi idag fået gode meldinger om hver vores genvordigheder. Sara stråler - det kan jeg høre i telefonen, (hvordan det nu ellers er muligt at høre nogen der stråler...?) ikke desto mindre har hun idag 1) fået mulige bedre nyheder omkring sygdom, 2) blevet knoglescannet og vurderet "benmæssigt sund og korrekt", alle prøvetal (lever m.m.) er pæne, så der håb forude for en kommende pilsner - og den glæder hun sig til. Igår skejede hun ud med både - og på samme tid: boller i karry med ris, andebryst m. brun sovs og efterfølgende dessert med råcreme - og spist: chokolade!!! Hun blev idag hentet af ejendomsmægler på sygehuset, som tog hende med ud for at bese sin den ejendom som Mikkel tidligere har fortalt om og som hun sagde, den var endnu bedre end hun havde regnet med og så fik hun frisk luft, som normalt er et must for Sara. På sygehuset forlyder det, at de aldrig tidligere har haft en patient som har købt hus fra sengelejet.? Men som Benny tidligere har kommenteret her på siden, så er vi måske nogle skøre kællinger i vores familie? Respekt for det.
I forhold til egne genvordigheder, som er rent arbejdsmæssigt - så har retfærdigheden sejret endnu engang. Lene

1 kommentar:

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

Godt at høre at Retfærdigheden = Zorro = Z = Zøllner har sejret!
(Hvis der er nogen som ikke forstår denne logik må de kigge forbi Lenes Blog)
:)