Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

lørdag den 13. januar 2007

Mikkel: Hej allesammen så starter vi!

Havde oprindeligt tænkt at dette skulle være en fætter - kusine blog, men nu syntes jeg at det da vil være okay for vores forældre og børn også at deltage aktivt hvis de har lyst. Hvad syntes du? Selvom jeg har taget initiativet så har vi alle selvfølgelig lige meget at skulle have sagt om indholdet af denne blog mm.. Så start måske med at skriv et indlæg eller en kommentar til dette indlæg om hvad du godt kunne tænke dig. Selv syntes jeg at der i vid udstrækning skal være frit slag til at skrive hvad man har på hjertet så længe det ikke er decideret anstødeligt. Men forstiller mig i øvrigt at bloggen nok primært vil blive brugt til holde hinanden lidt ajour med hvad der sker i vores liv, så vi ikke efterhånden mister forbindelsen helt. Jeg forstiller mig også at der måske også er nogen som har lyst til at berette om tidligere tider som fx om barndommen på Rhodosvej eller andre familierelaterede historier. Der er også mulighed for at lægge billeder, video og lyd ind af fx familien, rejser, hus og hund osv. for dem som er digitale. Selvom jeg er ret ny på bloggen så tror jeg kun det er fantasien som sætter grænser. Fx kan vi også ændre designet på denne blog og meget andet. Få eventuelt lidt inspiration fra min personlige blog: http://stortogsmaat.blogspot.com/index.html

Du skriver en kommentar til dette indlæg ved at trykke på "Comments" for neden af indlægget. Og laver et nyt indlæg ved at trykke på "New post" øverst til højre på siden.

Husk at denne ide kun lever hvis vi tager os lidt tid til den ind imellem. Håber i er med på det allesammen.

Knus fra fætter Mikkel

Ingen kommentarer: