Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 7. februar 2007

Åben blog.

Hvor er det dejligt at vi, i vores demokratiske samfund med tilhørende ytringsfrihed, nu kan opleve en åben familieblog! Således er vi med til, at skabe en fremtid, hvor der ikke er fejet noget ind under gulvtæpper eller gemt noget bag gamle fuger i uåbnede viduer? Tak til enten den demokratiske afstemning og/eller Mikkel som "bestyrer", at alle nu kan følge med på bloggen. Selvom det ikke umiddelbart fremgår, kan jeg nævne interesserede læsere i 10 - tal. Og det er jo for så vidt mere end de aktiverede? Skal det så udløse en statistisk undersøgelse om brugere, aktive og/eller sofavælgere??? Nej - vi vil bloggen, som bloggen er og ligesom andre græsrodsbevægelser, så siger jeg herfra: Bevar Christiania, Ungdomshuset, Familiebloggen og Bryggen som ny bydel med postnr. 2301!!

1 kommentar:

Benny sagde ...

Jeg har et lidt splittet forhold til om bloggen skal være HELT åben.
Kan den ikke bare gøres åben for alle der af fætter-kusinerne kan godkendes?
Jeg mener, deer vel noget der hedder privatlivets fred? - Det har jeg ikke personligt noget imod at dele med en større bekendtskabskreds. Men hele jordens mange millioner bloggere; det syntes jeg er for meget.
Hvis det er det der er meningen, vil jeg godt selv være medbestemmende om hvorvidt jeg skal foreviges på billeder på bloggen.
Det var bare det...