Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

lørdag den 3. februar 2007

Til "Kloge Åge"

Kære "Kloge Åge".Det er ugleset at, min søster`s kusine herefter kaldet søssine (bare for at gøre et lidt lettere)bruger denne side til at beklage å (det er jysk for på) Billedet længere nede på siden er vel kendetegnet på denne søssine`s lidt dovne adfærd som vi kender så godt fra de gange vi har været på besøg hos hende,enhver kan jo støvsuge,gøre rent,handle ind,ordne børn,stryge tøj,tage sig at 10 tosser fra øerne give dem mad og underholde dem mens man lige ror en 1/2 time inden man hiver tosserne ud for at gå en god time.Næææææ havede man så skulle bage en leverpostej og en kage,sylte lidt asier,agurker ja og sylte, så kan jeg forstå at man kunne blive træt men billedet viser vel søssinens lidt fedende dovne adfærd som vel kun er for kendt af denne brevkasse`s læsere.Det er vel hellere ikke nødvendigt at beklage sig "bare" fordi man er i skilsmisse ,ændre job,køber/sælger ejendom,har være indlagt i 3 uger,og ens søn er kommet alvorligt til skade.Nej, jeg skal have lov til at beklage mig over vigtiger ting såsom billdet af "fjollerøven"i Gery Moore T-Shirten længere nede på siden det er nemlig også min mormor,fætter og moster der bliver omtalt i teksten,det kunne jo foranledes andre til at tro at jeg er i familie med denne fjollerøv hvilket er en hel fjollet tanke at få.(Kunne billedet eventuelt fjenes?) Håber på et hurtigt svar....for der er vel grænser for hvad man kan tillade at beklage sig over på denne side ?

Ingen kommentarer: