Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

fredag den 2. februar 2007

Brevkassesvar fra "Kloge Åge" til "Fjollerøven".

Kære "Fjollerøven". Jeg tror din moster Lone har sat nogle dybe spor i dit liv, ved at kalde dig for "Fjollerøven". Måske skulle du uanmeldt takke hende for at du sandsynligvis er blevet klogere. Fortæl hende f.eks. at du bestrider et særdeles vigtigt job, hvor du tjener kassen . (Svar på spørgsmål om karriere.)Sig til hende at du som Stenbuk og med dit udseende er pligtopfyldende, ansvarsfuld og at du er en af dem der danner rygraden i samfundet. Jeg tror på at med det smil du ligesom sådan viser på billedet, - når ligeså langt i samfundet, som mange af de førende, beslutningstagende mennesker - som der f.eks. sidder i Dansk politik idag. Jeg skal ikke umiddelbart drage konklusioner, men såfremt du kunne redigere lidt i billedet, som f.eks. at påføre en taske - kunne du være med i toppen på linie med Marianne Hjelved og hende der: "Helle for at få nogle torne smidt". Jeg synes du gør dig godt udadtil og når du fortæller at du har slået håret ud er alle mine forhåndsbekymringer borte. Det var det der skulle til. Du er på vej frem i livet og bliv ved med det. Det er dog bedre end at stå af. Jeg er glad for at du sidder sammen med noget af din familie på billedet for, det er altid godt at vide hvor man har sin familie og sine venner, uanset om man behøver dem eller ej. Du er en heldig kvinde - hvis du er en kvinde? Det fremgik ikke tydeligt af billedet? Og derudover må jeg sige at: You still got the "Bluse" - det er i den rette Gary Mooore ånd. Så tro på det. Du er måske ikke så køn, men varmt klædt på i din Gary Moore T-shirt. Hold ud - og hold af. Kærlig hilsen "Kloge Åge".

Ingen kommentarer: