Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

mandag den 12. februar 2007

Flere af Esbens fascinerende billeder. Dobbeltklik for stor version.





Her lidt blandet fotos fra fra Esben. Øverste billede er ervist taget fra sortedams dosseringen i København. De to nederste er af mere familiær art da de som de fleste vil vide det fanger Esbens brødre Therkel og Nick, som nu deler lejlighed i Silkeborg. Jeg benytter lige anledningen til at opfordre Esben til at reducere nogen flere af hans landskabs- og dyrebilleder fra Kenya, så vi alle kan nyde dem her på siden. Specielt det i sort hvid med Zebraene - WOW! Mens vi venter kan man se mange flere af Esbens billeder på dette link: http://konradsen45.spaces.live.com/

Ingen kommentarer: