Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

tirsdag den 20. februar 2007

Brevkassesvar fra "Kloge Åge" til "Den undrende"

Kære "Den undrende". Du rejser et vigtigt og meget centralt spørgsmål. Vi har lige haft redaktionsmøde, hvorpå vi netop debatterede de manglende spørgsmål til denne brevkasse. Jeg må sige til dig - og vi er fuldt ud enige på redaktionen - med 4 stemmer for, 3 imod og 4 undlod at stemme, at vi giver det en chance mere. Vi tror stadig på det. Man kan sige - hvilket vi i fuld enighed har sagt her på redaktionen - 4 udtalte sig, 3 nægtede at udtale sig og 4 mødte ikke op, at hvis ikke oplaget er steget med 20 % indenfor den næste periode, bliver vi nødt til at nedlægge brevkassen. Dette kræver dog en enig afstemning. Måske skal du - kære undrende - tænke på - at disse fætre og kusiner måske er så priviligerede, at de har et netværk af andre fætre og kusiner, hos hvem de kan stille spørgsmål - og det er ikke mange forundt. Tænk - bare at turde spørge nogen når du er i tvivl. Jeg er glad for at du spurgte og tøv ikke en anden gang med at spørge. Hvis brevkassen er nedlagt kan du jo altid spørge en anden om, hvem du evt. kan spørge? Og husk på intelligens og naivitet hænger ofte sammen. Og den eneste måde du selv kan blive klogere på, er - ved at spørge. Tak og kærlig hilsen fra "Kloge Åge". P.S. Jeg kan iøvrigt anbefale dig at læse den bog der hedder "Spørge Jørgen". Hvis ikke du har råd kan du evt. låne den på biblioteket.

Ingen kommentarer: