Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

tirsdag den 27. februar 2007

Kære Kloge Åge - det er ugleset..

Kære Kloge Åge. Det er ugleset at man som jeg, - en 46 årig særdeles velbegavet kvinde der godt kan skeje lidt fjollet ud i ny og næ, men ellers er et seriøst og varmt påklædt menneske, - i den grad er et rodehoved. Det er meget frustrerende, når man som jeg elsker pæne og nydelige omgivelser, samt faktisk trives bedst i orden. Hvordan kan det være at jeg stadig roder, når jeg faktisk trives bedst med systemer og elsker matchende farvesammensætninger. Det er et stort problem for mig, da jeg gennem tiden har fået afvænnet folk med at komme på uventet besøg, på nær et par enkelte veninder og en søssine, som starter med at rydde op når de kommer på besøg. Bare ligesådan tage opvasken, rydde stuen og lægge tøj sammen og på plads, så vi kan sidde ned? Hvorefter de beslutter sig for at komme forbi en dag og tage den store tørn, som de siger - så der ligesom kan komme bund i det en gang for alle. Hvorefter jeg tager en dag hvor jeg smider en masse ud, rydder et rum op - hvorefter de andre rum roder endnu mere og trænger til den store tørn. Jeg vil gerne understrege at jeg er ikke en samler. Jeg kan bare ikke finde ud af at lægge på plads? Kærlig hilsen "Roden". P.S. Jeg har læst Feng Shui - Ryd op i dit liv. Og kan det have nogen betydning at jeg har det bedst med tøj jeg arver??

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

It's going to be ending of mine day, but before ending I am reading this impressive article to improve my experience.

Have a look at my web blog :: one way link building company india

Anonym sagde ...

Good day! This post cοuldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!

Also visit my page ... Lloyd Irvin

Anonym sagde ...

Ηey I knoω this is off tοpic but I
ωas ωonԁering if уou knew of anу
ωiԁgets I cоuld aԁd tо my blog that autοmаtically tweet my newest tωіtter updatеѕ.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

My web blog - reputation management