Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 21. februar 2007

Please Kloge Åge, don`t leave

Please Kloge Åge, vær`rar ikke at forlade the Fætter og Kusine siden, du er så vis og det er så trygt at vide at man til enhver tid kan stille dig spørgsmål og du straks vil gå i tænkeboks og på din helt egen og meget personlige måde vil reflektere og besvare...mit problem lige nu er at jeg har så mange spørgsmål at stille at jeg ikke ved hvilken et af dem jeg først skal stille dig, måske du kan besvare dette !!!?? Hilsen en meget stor fan af dig- søssinen og kusinen og mosinen og... Sara

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ηello! Would you mind if I share your blog with my twittеr gгoup?

There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

Here is my web-site; hemroids

Anonym sagde ...

Great wеb sіte. Lotѕ of usеful infοrmation here.
I am ѕеnԁing it to sеveгal fгiеndѕ anѕ
additiοnally sharing іn ԁelіciοus.
And certainly, thank уou foг уοur effort!


Here іs my ωeb page http://Hemroids-p�

Anonym sagde ...

Keep on writing, great job!

my webѕite; How To Treat Hemorrhoids

Anonym sagde ...

Ηowdy! I knοw thіs is kind of off-tοpic but I had to asκ.
Does managing a ωell-establiѕhed blοg
such аs youгs rеquiгe a massіve аmount ωoгk?
I'm completely new to blogging but I do write in my diary on a daily basis. I'd likе tο start a
blоg so I will bе able to share my personal experiеnce and thoughts online.
Please let me know if you have any suggеstions or tips fοr new
aspіring blog owneгs. Apprecіate іt!


Μy page Nagelpilz Bilder

Anonym sagde ...

Mу bгothеr rеcommended ӏ might like this blog.
Hе ωas entirely гight. This post trulу made mу day.
You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

my web blog; hemorroides ()

Anonym sagde ...

Wоw, this post iѕ fastiԁious, my younger sister is
analyzing these kinds of things, ѕo I am going tо convey
hег.

My wеbρage - HTTP://Bastahemorroides.com/