Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

fredag den 2. februar 2007

...fortsættelse om hvad jeg nu mere har erfaret om Therkel- Sara

...fortsættelse om hvad jeg nu mere har erfaret om Therkel.... da jeg endnu ikke har hørt noget fra min hemmelighedsfulde søn om DM i fysik, har jeg da heldigvis kunne læse mig frem til mere i avisen idag, de skriver at han er i de danske finaler på H.C. Ørsted institutet, hvor der er udtagelse til international Ol i fysik, og helt rørt bliver man da når de skriver videre i avisen at han ikke bare er en god kammerat, men at også forresten har et klogt hoved.
Dejligt når ens børn har det godt og Esben er nu i god bedring på det Franske hospital, men skal dog være helt i ro i mindst 10 dage før han flyves med læger til et dansk hospital, han er ved godt mod og idag ankommer hans dejlige kæreste til ham på hospitalet,- en sygeeksamen venter nok Esben på CBS, men nu gælder det bare om at han bliver helt frisk igen- Sara

Ingen kommentarer: