Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

fredag den 2. februar 2007

Brevkassen: "Det er ugleset, at..."

Velkommen til den nye brevkasse her på siden:
"Det er ugleset, at....."
Til denne brevkasse kan du først og fremmest klage - deraf brevkassenavnet. Du kan også søge rådgivning og vejledning og du kan stille spørgsmål om hvadsomhelst, hvilken- og hvemsomhelst, nårsomhelst du ønsker.
Alt hvad du skal gøre er blot at skrive en ny post stilet til "Kloge Åge", her på siden og indlede med "Det er ugleset, at....." så vil dit indlæg blive behandlet og besvaret ved førstkommende lejlighed.

Svar til "Foto-sara": Kære Foto-sara. Du skriver at en eller anden kusine har bragt et ikke særlig flatterende still-billede af dig fedende i en stol for år tilbage og dette formoder jeg er uden din tilladelse? Jeg kan forstå, ved at nærlæse dit velformulerede spørgsmål, - som jeg har tilladt mig at ændre lidt på af hensyn til at fremme forståelsen hos mine læsere, - at du har nogle svære problemer med at ved- og genkende dig selv. Tro mig - der er mange der har det ligesom dig. Rigtig mange mennesker på din alder oplever før eller siden dem selv sidde fedende i en stol. Vær du kun glad for, at du ikke sidder der længere, - men bliv nu ikke ulykkelig, hvis du engang kommer til at sidde fedende i en stol igen. Nu har du har rejst dig og det skal du være glad for, - tænk hvis du sad der endnu? Tillykke til dig for din selvoverbevisende rygrad og din stærke vilje. Jeg tror du skal udvise storsind og barmhjertighed over for den omtalte kusine. Måske kunne du spørge om hun engang har siddet i en lignende situation? Ellers kunne du tage og købe en lottokupon og dele gevinsten med hende. Held og lykke til dig. Kærlig hilsen "Kloge Åge".

Ingen kommentarer: