Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

fredag den 23. februar 2007

Brevkassesvar fra "Kloge Åge" til den "Anno-nyme"



Kære "Anonyme Jens". Jeg må starte med rose dig for din uimodståelige charmerende holdning til meningsdannelser og holdningsændringer generelt. Derefter kan jeg udfra din alsidige beskrivelse af den kvinde du bl.a. kalder Søs, forstå at her er der taler om et menneske du sætter meget stor pris på og holder inderligt af. Jeg synes det er modigt af dig at støtte op om hendes usikkerhed. I bund og grund tror jeg hun er enig med dig, men at hun forsøger at udvise forståelse for andres særlige behov. Nogle mennesker forsøger at hyle med de ulve de er iblandt. Måske fordi de er bange for at miste andre end sig selv? Det kan være en styrke, men en styrke - kan vise sig at være en svaghed i andre henseender og forhold i livet. Jeg synes at "Søs" gør klogt i at sige sin mening som den er, når den endelig er, sålænge hun bare melder ud hvergang den så er en anden. I det mindste er hun ærlig og det er nok derfor du elsker hende så højt. Hold fast i dig selv også når du måske indimellem skifter mening, for det kan lige give lidt dønninger fra omverdenen. Men du er på rette vej. Og 2 er da et meget godt tal?. Tak fordi du er med til at gøre Brevkassen til et seriøs holdepunkt for andre mennesker her i livet. Kærlig hilsen Kloge Åge. P.S. Du skriver et godt og forståeligt dansk, så jeg vil gætte på at du har gået minimum 9 år i skole. Jeg ville ikke blive forbavset hvis det var 10 år? Godt gået.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

kender i onde fætter anno

Anonym sagde ...

kender i bobby festivalen onde fætter anno arrabcere den helt ærlig den findes