Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 21. februar 2007

Hvor bliver "de andre" af?

Kære Mikkel, Sara og Jens. Har I nogen ide om hvor de andre fætre og kusiner bliver af? Vi er selvfølgelig nok til en 4-mands whist, men det kunne da også være lidt afvekslende om de andre gad komme ud og lege? Jeg foreslog iøvrigt i et tidligere indlæg at vi lavede en årlig prisuddeling og evt. en fødselsdagskalender - det forslag blev aldrig kommenteret. Gider I gå lidt tilbage i postbunken - det er dateret 16. januar - og lige opfriske forslaget og så give en melding. Jeg mener så har vi da lidt at snakke om, mens vi venter på de andre. Og sålænge vi kun er 4 er det måske en ide at få langt lidt flere grundprincipper for bloggen?Så vidt jeg iøvrigt kan tælle mig frem til så mangler vi vist indtil videre bare din udmelding Jens, vedr. åbne/lukke-princippet for bloggen. Kærlig hilsen "Die eldsten kusinen, im familien."

Ingen kommentarer: