Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

lørdag den 3. februar 2007

kære fætter Jens...

..kære fætter Jens, du har helt ret at det må være slut med mine beklagelser og fedende den af i en stol, så nu må der tænkes positivt og jeg kan nu "heldigvis" sige at det er helt slut med at sidde og fede den af i en stol, da jeg er så "priviligeret" at via mit sygehusophold har haft det "held" at hjembringe noget medicin til min "forhåbentlige" kroniske sygdom, "heldig" fordi denne medicin har de "fordelagtige" bevirkninger at de vil speede mig, øge pulsen, hæve blodtrykket, gøre mig rastløs, give mig et kick og sidst men ikke mindst gøre mig hyperaktiv... så næste gang Københavnerne arrivere er der nysyltet, bagt og hjemmelavet leverposteg... og som "efterret" kunne du min gode fætter, med din havekyndighed, jo lige hjælpe mig med at beplante mit ny erhvervede drivhus, køre kompost, finluge og så` og vande og og og i min nye eventyrhave "ikk"...Savner at se jer alle og til at få et godt og forløsende fætter / kusine grin sammen,- og dette skulle ikke opfattes som en beklagelse...Hvad mener Kloge Åge???( Fjollerøven non eksisterende) Hilsen Sara (Hørt på Silkeborg sygehus : Overlægen til Sara (lige før direkte i blodårene indsprøjtning af omtalte medicin) "Har du haft mærket noget til hyperaktivitet" Sara: Næh men jeg købte da godt nok, ubeset og her fra sygesengen, en ejendom igår" Overlægen til sygeplejerken " Noter fra imorgen nedtrapning og i tablet form"- og der var jeg ellers lige ved handle biler med min nye bilhandler tarmslynge veninde i nabo hospitalsengen !!!! ) Sara

Ingen kommentarer: