Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

mandag den 5. februar 2007

Til Kloge Åge

Kære "Kloge Åge". Det er ugleset, at f.eks min bror ik? Han vel ikke rigtig kendes ved mig vel? Og så lad's han lissom at han ikke er min familie ik? Og så selvom jeg bare har mere hår end ham ik? Så bli'r han lissom så'n misund'lig ik? Kan jeg bytte ham eller hvad? Han var nu ellers så sød da han var lille ik? Bortset fra at han så'n lissom tro'de at han var klogest og sladrede og så'n noget ik? Var det ikke bar' tarv'ligt? Kan jeg fjerne billedet af ham tror du? K.h "Søs". P.S. Hvis ikke du vidste det hvor gammel tror du så jeg er når du så'n lissom ser billedet af min bror og så ved at jeg er lidt ældre? Du må ogs' gerne få af vide at jeg er fra 1961?

Ingen kommentarer: