Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

onsdag den 7. februar 2007

Brevkassesvar fra Kloge Åge til Anonyme Jens

Kære "Anonyme Jens Zøllner Jensen født 2608-1965, søn af Inge-lise og William Zøllner Jensen og bror til Lene Zøllner Jensen. Og barnebarn af de øverst omtalte bedsteforældre fra Rhodosvej - uddannet elektriker i 8o'erne og sproglig velbegavet, suppleret med en smule spansk-kundskaber. Dyrker af egne chilier i eget drivhus og fader til de 2 velklædte børn længere ned på siden (herefter kaldet bloggen)." Du undrer dig om hvorvidt bloggen har sin berigtigelse - jeg vil kort svare dig at denne blog udfylder et tomrum for ensomme enlige kvinder, samt ensomme samlevere af begge køn. Mennesker der til dagligt udfylder et tomrum for andre mennesker, men som når de kommer hjem går lige direkte i nettet - herefter kaldet nettet. Hvorvidt det er fjollerøve i Gary Moore T-shirt, anonyme chili-dyrkere, søssiner med hang til overdynamisk livsførelse eller fætre med indsigt i blogtilblivelser m.m. så viser det bare at her er plads til alle. Dette er en fordomsfri blog, hvor du - som du har valgt idag, kan hoppe af eller hoppe på. Om det er med eller uden billeder så er vi her på brevkasseredaktionen sikre på at bloggen gør en forskel i det små. Der er jo også fætre og kusiner der vælger at holde sig helt væk fra at gå i nettet på bloggen. Og sådan er det. Og det gør dem jo hverken mere eller mindre fætre og kusiner set i denne sammenhæng. De er nok ikke så ensomme som så mange andre. Og det skal de være glade for. I mellemtiden tænker jeg at bloggen må køre som bloggen kører - om du bryder dig om det eller ej. Så kære Anonyme Jens...... osv. Tak for dine evindelige brokkerier, som jeg tolker som udtryk for nogle frustrede håb og drømme om at det kunne være anderledes, og som samtidig fortæller mig at du er i besiddelse af et meget stort engagement. Hold ud og hold af. Kærlig hilsen Kloge Åge.

Ingen kommentarer: