Kære fætre og kusiner. Som den ældste aktive her på siden, - måske snart en af de eneste aktive her på siden? - Så har jeg tilladt mig at ændre lidt på farverne. Dels for at få lidt forårsstemning ind på siden og dels for at vi ikke skal miste de få læsere og interesserede vi har. Fornyelse må der til. I må jo lave det om hvis I kommer forbi en dag og tænker føj for nogle farver? Hvis I altså kommer forbi??? Så har jeg også tilladt mig at slette afstemningsindfaldsvinklen - den har jeg ihvertfald kigget på alt for mange gange og det lader ikke til at der kommer flere tilbagemeldinger. Håber det er okay - ellers må I jo komme på banen. Af banen - af banen - nu kommer bananen. Kærlig hilsen Lene

tirsdag den 27. februar 2007

Brevkassesvar fra Kloge Åge til "Roden".

Kære Roden. Hold da op. Jeg kan godt forstå at du er bekymret. Det må være meget svært for dig at leve det dobbeltliv som jeg kan forstå du gør. At have de små-autistiske træk, med et hungrende behov for struktur og systemer, som jeg kan læse at du har, samtidig med at du lever det overfladiske og ustrukturerede situationsbestemte liv - som du gør. Py-ha. Hvis jeg var dig ville jeg gå helt tilbage til et par af dine tidligere liv for at undersøge: Hvad var det der gik galt? Jeg kunne forestille mig at du i tidligere liv, dels har været en rodløs hjemløs, med hang til plasticposer (det skriver du iøvrigt i det ucensurerede brev, at du altid har foretrukket plasticposer, fremfor tasker.) og at du før eller senere i et andet liv har haft en stilling som oldfrue hos en kongelig familie et sted i Europa? Jeg tror du i dette liv er havnet i et sort hul - eller en luftlomme mellem disse 2 yderpunkter af liv? Du har ikke formået i det liv du lever nu, at samle læring fra de forskellige reinkarnationer til et samlet hele. Du skriver også i dit ucensurerede brev at du er leder? Jamen det kan jeg da godt forstå, for er der noget du er blevet god til gennem så mange års rod, det er da at lede. Jeg er sikker på at du bruger rigtig meget tid på at lede også derhjemme! Har du spurgt dig selv: Hvad leder du egentlig efter? Og måske skulle du begynde at skille arbejde og privatliv lidt ad? Jeg tror du skal vente på at veninderne eller Søssinen kommer en dag og tager den der store tørn de snakker om - og ellers må jeg sige til dig at jeg tror ikke der er meget håb for dig i dette liv. Slet ikke hvis du har læst Ryd op i dit liv eller rod med Feng Shui. Desværre. Jeg må gi fortabt. Du er velkommen til at skrive igen, hvis du kan eller ikke kan finde hoved og hale i noget som helst. Kh. Kloge Åge. P.S: Du er selvfølgelig velkommen til at spørge andre hvis du vil have en "second opinion". Ellers må du erkende og sige: Pyt med det. Det er en god sætning, at bruge når det ser allermest rodet ud. Pyt med det.

Ingen kommentarer: